Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Milyen eseményeken vállaltok fellépést?
Esküvőkön, céges rendezvényeken, születésnapi bulikon, bálokon, szalagavatókon és szabadtéri eseményeken is szívesen zenélünk. Ha egyedi elképzelésed van, keress bátran — biztosan találunk megoldást!
Milyen stílusú zenéket játszotok?
A zenei kínálat teljesen az eseményhez és a közönséghez igazodik — a ’70-es, ’80-as, ’90-es évek slágereitől kezdve a mai toplistás zenékig. Előzetesen egyeztethetünk kedvenc műfajokról vagy tiltólistáról is.
Hoztok saját hang- és fénytechnikát?
Igen, minden szükséges technikát biztosítunk: professzionális hangrendszert, mikrofont, valamint hangulatvilágítást és fényshow-t is. Csak áramra és egy kis helyre van szükségünk!
Mennyi idővel előre kell foglalni?
A népszerű időpontok (főleg esküvői szezonban) gyorsan betelnek, ezért érdemes legalább 3–6 hónappal korábban érdeklődni. Ha viszont sürgős az esemény, írj nyugodtan — lehet, hogy épp szabad egyikünk!
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
Az ár a rendezvény típusától, helyszínétől és időtartamától függ. Kérj egy személyre szabott ajánlatot — 24 órán belül válaszolok, rejtett költségek nélkül.
Mennyi idő alatt építitek fel a technikát?
Általában 1–1,5 óra alatt minden készen áll a kezdésre. A bontás is gyorsan, a helyszín rendjének megőrzésével történik.
Tudtok mikrofont biztosítani beszédekhez vagy ceremóniához?
Természetesen! A csomag része vezeték nélküli mikrofon(ok) biztosítása, így a ceremóniamester, vőfély vagy a meghívottak is könnyedén megszólalhatnak.
Hova tudtok elutazni?
Elsősorban [város/régió megadása], de az egész országban (és akár külföldön is) vállalunk fellépéseket, megegyezés szerint.
Lehet saját zenei listát küldeni?
Igen, sőt, örülünk is neki! Küldhetsz egy listát a kedvenc zenéidről, illetve olyan dalokról is, amelyeket inkább elkerüljünk. Így biztosan olyan hangulat lesz, amilyet szeretnél.

